confessions

ordoabchao

Yazar - 1. Nesil  · 28 Mayıs 2018 Pazartesi

  1. toplam giri 248
  2. takipçi 2
  3. puan 1073

ghostemane

ordoabchao
Kendisi florida rapçilerinden birisidir. Şarkılarında satanizm ve büyücülüğü bolca işler, sembolik anlatıma önem verir kendine has ses tonuyla sunduğu parçaları kulak pası siler ve beyne keyif pompalar.

sözlük yazarlarının itirafları

ordoabchao
Yapmam gereken işler var fakat hiç yapmak istemiyorum. Başlasam devamı rahat gelecek ama üşeniyorum. çoğu şey anlamını yitirirken çoğu şey daha anlamlı gelmeye başladı demek isterdim lakin son zamanlarda hayat görüşüme hepten bir anlamsızlık hakim. Evribadiiii laaaaaayyyyy

türkçe rapin gelişmesi

ordoabchao
Herkesin anlaması gereken gerçektir. Türkçe reb gelişiyor ondan dolayı rebçilerin özgürlüküne müdahile etiyorlar... Şaka bir yana puahahahahsd türkçe reb gelişmiyor bayağı ve sıkıcı bir hale geldi auto tune basıp esrar kafa başak gibi falan takılan insanlar sardı. İyi bari horrorcore olayını getiren olmadı henüz.

sosyal medya

ordoabchao
İnsanların iyiden iyiye mala bağlama sebebi olan paylaşım ağının genel adıdır. Bir ortamda birisinin şurda bunu yaptım gördün mü demesi kadar sinir edici bir laf yok. Gelip bana anlatsa dese ki bir yere gittik şunu bunu yaptık anlarım fakat feyse koymuştum baksana bi falan dediklerinde resmen beynim zonkluyor. Aile yemeğinin fotoğrafını internette paylaşınca ne oluyor? Bence hatıralar kafada kalmalı internet üzerindeki herhangi bir sitede değil. noluyo olm dangıdı dungudu müzik çalarken arabanın ön camını çekince eline ne geçiyor? noluyo moruk kafade içtiğin kahveyi çekerek neye ulaşıyosun? noluyo birader gözünü seveyim bugün ne yediğini paylaşınca ne kazanıyorsun? Nerede olduğunu arkadaşın dahi olmayan insanlarla paylaşınca ne elde ediyorsun?

çiftçilik

ordoabchao
dünyanın en cazip mesleğidir. fakat ülkemizde yeteri kadar destek görmemekle birlikte para babalarının daha fazla para kazanma alanıdır. ha bir de destek de bu ve bunun gibi insanlara gider. mesela hayvancılık için yatırım yapmak br kişi (kimlerden olduğunu tahmin edersiniz ) kağıt üzerinde 1 milyon türk lirası olarak gösterdiği çiftlik projesinden aldığı 500 bin türk lirası ile çiftliğin her ihtiyacını karşılayabilir. kağıt üstünde 1 milyon tl gerçekte 500 bin tl devletten de alır 500 ü cebinden para çıkarmadan çiftlik sahibi olur.
edit : tabi bu kişi tamamen hayal ürünü olmaz öyle şeyler bizim memlekette değil mi?

ceza

ordoabchao
Türkçe rap müziğinin bir numarası, hiphop kültürünü tam olarak yansıtan koca yürekli adamdır. Sabah bastı geceyi, holocaust, panaroma harem, İstanbul, şahi, rapstar ve daha nice parçayı üretmiş rap müziğin ülkemizdeki temsilcisi olmuştur.

kızların ders notları

ordoabchao
Hala masamın altında bulunan bugün toparlamak için bakıp bakıp ' ulan sanki bilgisayarda yazmış bunları heee' deyip övgüler yağdırdığım notlar gibi olan notlardır. O notları paylaşan koca yürekli bayan seviliyos10. Kadın değil bayan s.s.s.

soundcloud

ordoabchao
Müzik dinleme uygulaması veya sitesi dendiğinde akla ilk gelen mecradır. Kişilerin paylaşımlarını rahatlıkla takip eder hiçbir ücret olmadan müzik keyfini sürersiniz. Arka planda da çalışabiliyor olması büyük bir artıdır.

istanbul

ordoabchao
Orada insanların yaşayabiliyor olmasına hayret ettiğim şehirdir. 100 bin nüfuslu küçük bir şehire gidince bile sinir krizleri geçiren bünyeme zararlı bir yer. Ama turistik olarak gezmek gerekli.
7 /